torsdag 5 april 2012

Glad Påsk!

Nya örhängen i butiken, färgen är fullkomligt ljuuvlig, rosa-aprikos, och stenen är min favorit kalcedon. Det lilla knippet påminner lite om bär, Cherry earrings.

Älsklingsblommorna fångade på olja från Frankrike för ca 100-150 år sedan. Pioner och randiga tulpaner..mmm blir det bättre? Nej! Tavlan ligger på Tradera om ni är sugna.
Där ligger också ett par Riktigt mumsiga franska kyrkstakar, Stoora och tunga bland det maffigaste jag har ägt i kandelaberväg och med änglar på sidorna...sök på fransk kyrkstake så dyker de upp.

Så är det dags för årets, i mitt tycke trevligaste helg, Påsken!
Nu skall vädret inte bli toppen, och det är väldigt synd....för jag var såå sugen på att gräva lite.
Men nu blir det familje mys och annat trevligt istället...jag får vänta några dagar till med grävandet :-))
Nästa vecka skall jag sätta årets Dahlia tillskott i krukor.....för att ge de nya knölarna en god start.
Nu önskar jag alla En Riktigt Härlig Påsk!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar