lördag 3 oktober 2009

Ljus i mörkret




Ojj som det har regnat idag...... det går åt mycket stearinljus vill jag lova....tur att IKEAS är så bra. Både jag och övriga familjen bunkrar ljus så fort vi får tillfälle.
Bilden på skåpet är till dig, Nina, jag har ju sett ditt :-) så får du se mitt.....
Det blir ett kort inlägg idag för jag är ganska trött, men ett litet tips måste jag få ge! Fick olivolja och balsamvinäger av min lilla syster, Tusen tack xxx Jag kan säga att det är skillnad på skit och pannkaka! Vilken trist grönsallad son helst förvandlas till en kulinarisk höjdare med dessa båda, wow! Synd bara, nu har man skaffat sig en dyr vana, till......
Sov så gott alla kära vänner!!!!

1 kommentar:

  1. Hej på er
    Nu är vi hemma igen från Gotlansresan med tryffelsök. Vilket underbart kök du har. Blir lätt avundsjuk
    pussar

    SvaraRadera