tisdag 30 november 2010

Annons och lite annat.....

Här är det förträffliga julnumret av Lantliv som nu finns i butik! Jaha.....


........och här är min förträffliga annons :-)) i tidningen!

Jag kommer att lista nya smycken de närmaste dagarna, hör av er om ni är julklapps sugna.



Min lilla kompis, nyklippt och fin.....hon älskar att sova i sängen. Varje morgon vid 5-6 tiden kommer hon tassande och vill blir upplyft. Lägger sig beskäftigt mellan mig och min man, med huvudet på kudden. Helst vill hon ta spjärn, så hon ligger rygg mot rygg med den ena av oss, och skjuter ifrån med tassarna mot den andre.........
Tänk att man kan tycka så mycket om en sån här liten hårig sak.......



Här hamnade ena kransen, med blått band....

Nu är det sovdags, mina fötter är som isbitar. Det drar från väggen bakom skrivbordet, jag behöver skaffa en matta!!!

Sov så gott så ses vi !
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar