torsdag 9 februari 2012

Ädla stenar

Min moodboard för våren och sommaren växer fram så sakta...de klara färgerna påminner om ädelstenarna jag använder just nu.


Har ni sett.....ljuset, det börjar återvända.
Ni vet hur jag brukar försöka övertyga mig själv om att det kan vara trevligt trots att det är snö och kallt (vem försöker jag lura...?) Men efter att ha halkat runt på ishala gator med stora tantbroddar på skorna, mössan neddragen över öronen och påsiga termobyxor för att inte förfrysa rumpan så, jaa.... det är inte undra på om man längtar efter lite "fashion"......
Jag har gjort lite nya smycken, och fler modeller är på väg...saknar bara lite material som fastnat någonstans på vägen över atlanten :-))
Guld, silver och ädla stenar...jag gör modeller som jag själv är sugen på just nu, jag lägger in smyckena efterhand som de blir klara, i min bloggshop, då den fasta nätbutiken kommer att läggas ner inom kort. Är ni sugna så klicka bara på länken till bloggbutiken.


Sov så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar