måndag 13 september 2010

Citriner........

Med risk för att bli tjatig, dessa örhängen har i princip vuxit fast på mig:-)) i särklass mina nya favoriter. Handsmidd filigranblomma, och hängande citriner i melon liknande form. Dom passar till allt! Kommer snart i butiken....


Utan dessa ringarna lämnar jag sällan huset. Jag får erkänna att vigsel och förlovningsringarna inte alltid kommer på, men dessa...yes!
Dom är gaaaaamla, tidigt 1800-tal. Den mörka ringen är karvad i sköldpadds skal, Mycket Förbjudet numera......med pique inläggning av guld. M, får stå för min mans namn Mirek.


La Bella Principessa, den nyupptäckta da Vinci målningen, vi besökte utställningen i Eriksbergshallen i Göteborg i somras. Nu får hon pryda min moodboard för att hon är så vacker!

Nu blir det pizza och kvällspromenad med Hunden :-))

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej på er.
    Nu är vi tillbaka igen. Så himla mycket du har hunnit med sedan sist. Man blir helt betagen av dina vackra alster.
    pussar

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för dina fina ord. Thank you.
    Kram!

    SvaraRadera