onsdag 8 september 2010

Höstnytt och arbetsro........

Ett snabb inlägg som paus i allt fotograferande. Jag har arbetat fram en helt ny kollektion med armband........virkade, i vilken färg man helst önskar. Armbanden är tunga av handsmidda silverpärlor och små hängen också dom handsmidda i silver. Man kan få med blommor, en liten bjällra, en liten elefant osv....... Som lås har jag valt att använda viktorianska knappar i svart jet glas, dom är såå vackra! Inget armband blir det andra likt.......

Ett axplock av de färger jag valt .......
Är ni intresserade (och inte bor i närheten så ni kan komma hit) så misströsta inte, dom hamnar i butiken så fort jag hinner. Jag fotograferar så kameran glöder. Priset kommer att ligga på ca 1350 sek och jag kommer att kunna erbjuda ett par olika storlekar och en massa färger. Ni får gärna maila eller ringa.

Et voila! Min nya arbetshörna.....äntligen ordning och reda och allt på ett ställe. Här tillbringar jag mycket tid varje dag. Naturligtvis är det inte så här undanplockat när jag jobbar..... just nu är det ett smärre kaos av pärlor garn verktyg osv.... men eftersom jag tycker så mycket om att sitta här så ser jag till att det känns vackert och inspirerande (alltså undanplockning när man är klar). Min moodboard kommer jag att hålla uppdaterad med det som känns härligt just nu!
Avril är tillsammans med trogen hund under skrivbordet, mina enda arbetskamrater....




Kanske blir det en matta fram emot vintern...får klura lite på det. Arbetslampa behöver jag också en.
Nu skall jag sätta en bulldeg innan jag forsätter med butiken.....Ha en fortsatt skön eftermiddag mina kära vänner .
Kram!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig arbetsplats!Armbanden är ljuvliga.Kram Ulle

    SvaraRadera