onsdag 7 oktober 2009

Äntligen lossnar det




Så skönt när man känner att idéer börjar fall på plats. Äntligen kan jag se hur butiken skall se ut, bara ett par små beslut till och så får det vara bra sen..... Det blir ett kort inlägg idag, jag ser att somliga andra har brett ut sig så det räcker...... Ikväll skall jag och en väninna gå på bio! Det är inte något jag gör allt för ofta......vi skall se Cocco Chanel filmen, och jag ser verkligen fram emot det! Jag har skyhöga förväntningar på hur "inspirerad" jag skall känna mig efter den..... Känns som upplagt för ett magplask...fast hur fel kan det bli med Tatou i huvudrollen?
För ett litet tag sedan kom jag över ett ca 40 modeskisser från 30-talet. Handskissade och kolorerade med akvarell, jag nästan svimmade av lycka. Några har jag ramat in, vet fortfarande inte var dom skall hamna. Och några hamnade ovanför vår säng, som en egen liten modekavalkad. Ytterligare några säljer jag nog i butiken, ingen idé att ha dom liggande i ett skåp..hmm om jag kan skiljas från dom.... Ha en riktigt God afton i blåsvädret, Kram!

2 kommentarer:

  1. Men oj, så himla spännande, både med filmen och skisserna. Hoppas vi snart får se din nätbutik. Vi spricker snart av nyfikenhet.
    pussar

    SvaraRadera
  2. Hej visst var filmen bra! Och i ditt sällskap har jag alltid trevligt! I dag skall vi åka och hälsa på våran lilla Sally. Snart till hör vi också de tröttas klubb! Jag tänker på natt kiss och så vidare... en trevlig helg till dig och familjen! kramar

    SvaraRadera