onsdag 7 oktober 2009

Jag är bäst






Matte pausar från datorn och kokar äppelmos så då passar jag på att blogga lite......
Idag har jag varit mycket duktig, jag har hjälpt hussepappa att gräva och att klippa häcken. Den måste klippas för att mitt staket skall få plats! Matte gillar det inte! För nu har vi inget "insyns skydd" , det är jättespännande. Man kan se grannarna hela tiden, och dom kan få se mig som är så söt. Jag håller också på att fila ner mattes klematis, den är super god, men matte är noll tacksam?
Jag har ätit utomhus och gått i koppel och i natt kissade jag bara En kiss på golvet (visserligen en mindre sjö), och matte sov hela natten! Gissa om hon var nöjd.....
När man har varit ute så här mycket så blir man pyttelite jordig om tårna, och då åker man i badkaret!!!? Skall man ha straff när man är duktig??
-Du ser väl sa matte...... badkaret är ju kolsvart, du är ju full med lera......men hon Överdriver, och jag gillar inte att bada badkar. Nu skall jag ha lite skönhets sömn, i min rosa korg.......matte sa att dom fnissade i djuraffären när hon hämtade den......förstår inte varför, rosa är ju fiiint.
Puusssarrr från Stora Flora

2 kommentarer:

  1. Meeeeen du, så söt du är!! Matte börjar nästan lipa, hon vill ha en valp igen!!!

    Snygg bia, du passar i rosa, men det är klart, allt klär en skönhet!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ooo ja, jag kommer gärna till er, skönt att få vara ensamhund lite, men jag tar i så fall med mig mattan, så kan "pisslisorna" vara här i Sjömarken och kissa bäst de vill!

    SvaraRadera