fredag 16 oktober 2009

Flora and friends





Idag har jag sett snö för första gången. Det var jättehärligt!! Matte var gnällig, fy va blött! Usch så smutsigt......fast smutsigt blev det ju bara när jag hade tagit bort snön, från min grävhåla......
Men matte är inte bara gnällig, nejdå, hon ger mig goda saker....ingen A-fil här inte....här kör vi Meze yougurt, 10% fett! Matte och jag älskar "mes yougurt"...hon äter den med massa frukt, helt onödigt om ni frågar mig......jag äter den straight up, i "boule skål" , det är extra fint!
Jag tänkte visa mina kompisar, Hedda och Puttefnask! Dom gillar mig jättemycket, jag kör en "upp piggning" på dom varje morgon. Först smyger jag tyst som en tiger fram till burarna, då sover dom....sen Kastar jag mig på burarna och låter, Mycket. Sen är dom jätte upp piggade! Dom hade det trist innan jag kom hit! Matte kallar dom för sina stackars små grisar och säger att dom är såå snälla....... typ, att jag inte är lika snäll?

I morgon kommer min mormor och min moster för att träffa mig för första gången, gissa om jag tänker charma dom!! Inga problem, med mina fina tänder!
Godnattpussar från Stora Flora med vassaste tänderna i stan!

2 kommentarer:

  1. Så söta kompisar du har, och så duktig du är på att pigga upp dom.!!!
    Visa dej nu från din bästa sida när släkten kommer och håll koll på "nåldynorna"
    Trevlig helg.
    pussar

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du kommer charma släkten, vem kan motstå dig???
    Vilken tur att du dök upp i Hedda o Puttefnasks liv, de måste ju ha haft det trist innan du kom!

    Nu får vi allt försöka ses snart!
    Kram

    SvaraRadera