måndag 9 november 2009

Floras vecka

Min nya kompis Sally
Här ser man hur snabb jag är, den svarta som kommer efter är Sally.


Här jagar jag mina kompisar på hundskolan




Ujjj så matte har slarvat, bäst att jag bloggar lite så det blir nåt! Förra veckan hände många trevliga saker, jag fick mitt första märgben, åhh så gott. Min familj tycker att jag luktar missemons när jag har gnagat på det.......hmmm Ja, det smakar nog lite "missemons"faktiskt Härligt!
Sen har jag blivit stor tjej och börjat skolan. "Valpkurs", eftersom jag är så duktig för min ålder så fick jag börja tidigt, alla andra var äldre än jag, nåja, några veckor äldre i alla fall. Det var roligt när vi fick leka ihop. Jag lekte jage med två killar, dom var jätte snabba. På söndagen var det Fars dag, jag fick leka med pappret från paketet och smaka våffla med vispgrädde.......det var nästan lika gott som märgben. Och så har jag fått en ny kompis, hon heter Sally och är en dvärg snauzer. Sally är en månad yngre än jag, så jag får lära henne lite saker. Men hon springer rätt fort för att ha så korta ben. Matte försökte fota oss, men hon är inte tillräckligt snabb så det blev som det blev.
Matte säger att hon ska blogga ikväll...när lussekatterna är klara...vi får väl se..
Puussar från Flora lo

1 kommentar:

  1. Åhhh du tjejjen, märgben är livet!! Våran matte tycker oxå att vi luktar -sådär som eran matte kallar det för;)Men vi njuuuuter fullt ut med ett märgben i mun!

    Kul att du börjat skolan, vaddå ung?? Här börjar vi skolan redan vid hemkomst....men då på väldigt lekfullt sätt. Ja vi är ju stora grabbar nu och kan ju ALLT ( hmmm matte håller ju inte med, men vaddå kan hon ALLT?)

    Go Girl säger vi bara!

    SvaraRadera