onsdag 16 juni 2010

Lite av varje......

Sitter och bläddrar lite i mitt bildarkiv, och inser att jag fotar väldigt mycket bilder som jag sedan aldrig använder, min självcensur är onödigt hård ibland....bättre med fler inlägg ....man kanske inte skall tänka så mycket innan man väljer bilder och skriver...... Här är några smycken som skulle hamnat i butiken för länge sedan.......


Dags för en "skrytbild", min älskade trädpion överlevde mot alla odds den hemska vintern. Jag skall visa fler blommor från den...färgerna skiftar när den är i olika stadier av sin blomning. Den doftar dessutom underbart! Jag är så glad att den klarade sig!!


Ett av mina "loppisfynd" av de mer makabra slaget kanske....en smaksak det där med uppstoppade djur...själv har jag svårt att motstå. Tyvärr gick det inte att få till en bild utan att det blänkte i glaset......men den är riktigt rolig med sin lite fejkade natur i bakgrunden.
Sovdags igen, dagarna springer iväg, och nu verkar det som vi äntligen skall få lite sommarvärme...hoppas att det håller i sig!
Sov gott allihop!

1 kommentar:

  1. Lite makabert är det allt med uppstoppade djur, men ganska dekorativt trots allt.
    Trevlig helg och pussar

    SvaraRadera