lördag 19 december 2009

Klippt är klippt kommer aldrig mer igen!

Jag gillar snööö!!!

Här är jag före klippningen, matte har kammat mig.


Titta, en ny tjej!!!

Missade matte mustaschen? Eller?


Tar igen mig efter att ha tiggt mig igenom frukosten

Nu är det klippt! Nu är jag ingen liten bebis längre...... Nu är jag en stor tjej! Matte höll på och höll på, på köksgolvet....hon har nämligen slarvat med att lära mig "stå" på bord, så det kan inte jag. Då får man skylla sig själv och tillbringa några timmar på golvet med tuggben fastklämda mellan knäna. Träningsvärk i rumpan har hon visst också nu.
Tur att man är lockig, annars skulle det nog inte vara så värst snyggt, jag satt nämligen inte stilla två sekunder. Matte suckade och fjäskade..... och gav upp innan hon kom till mustascherna. Efteråt kände hussepappa nästan inte igen mig! Såå himla snygg tyckte han att jag var. Nu behöver inte de andra mattarna och hussarna i kvarteret lägga huvudet på sned och säga...hmm, vad är det för ras? Jaha, ser lagotto ut sååå???
Visst är jag fiin!!
Edert majestät Flora lo låter hälsa att vi tar emot folkets jubel allra nådigast! Eller, äsch, slafsiga pussar till er alla!!!

4 kommentarer:

  1. Ja nu är du allt en stor tjej Flora, men fortfarande lika söt!! Nu blev du allt väldigt lik Dorriga D :-) Nu får ni köra bordsövningar så matte slipper rumpvärk..

    Ha en underbar helg, hoppas vi kan ses snart igen!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. hej vilken snygging!Du ska väl ej börja klippa manniskor?Dåfår jag passa mig ! Det blev visst dyrt i går!Visst är det härligt med lite kyla o snö men kan tänka mig att du längtar till april,,,, .Kom o titta på vår gran den är mini o står i en fin tunna från Bettys .Ha det nice kram Ulle

    SvaraRadera
  3. Snygga Flo, här kommer jubel från oss. Du blev ju stora tösen nu. Träna nu duktigt att stå på bord, annars blir matte helt förvärkt.
    Massor av pussar från oss
    och härlig helg

    SvaraRadera
  4. Wooow vilken brud. TAck för komplimangen på min blogg om att jag är snygg men du då.. kanonsnygg blink blink,, vi får allt ta och träffas du och jag bruden blink blink,,, jag är ju i Borås ibland.
    Puss på nosen
    Elliot

    SvaraRadera