fredag 22 januari 2010

Kompisar, jiippii!

Här ligger jag och har det trist....gnager lite på fåtöljen och spanar på grannarna...


Nej ut i skogen och träffa roliga tjejer, det är min melodi!!


Vääänta Dorran, jag hinner inte me´......


Var tog hon vägen??


Jamen jag är ju här....säger Doris...eller är det Flora eller....?

Grå Januaridagar, den ena efter den andra. Snart är Januari över...så fort det går! Problemet är väl att om Januari går så det ryker så gör antagligen Maj det också....... och Det vill man inte!

Igår blev det en snabb tur till Kypesjön, där fick Flora träffa Stella och Doris, äntligen nån att leka med sa Flora. Lika som två bär på samma gren :-) Två yrväder som rök iväg i buskarna, det var "offroad" som gällde hela tiden. Åtminstone Flora vägde säkert flera kilo mer när vi åkte hem, med Mycket snö i pälsen. Stella höll sig lite avvaktande i bakgrunden, traskade mest på vi Lottas sida...sååå väluppfostrad, Suck, till skillnad då från.........ja ni förstår....
Dom är inte direkt buskablyga dessa två busungar, kommer det någon, yes, den springer vi omkull....lätt! Lotta och jag fick vara snabba med kopplen när det kom förbipasserande.....mutor förekom.....
Vi ses snart igen, Stella och Doris.....tänk så kul när det blir lite varmare, då kan vi spring lite längre!
Nu skall det inhandlas helgmat och...hmm kanske lite blommor....köp stopp? Vaddå? Det har jag glömt!
Kramis, vi hörs snart igen:-))

3 kommentarer:

  1. Tackar för busstunden, det måste vi göraom, kanske kan vi få igång tråkStella oxå?!
    Hoppas att ni har en mysig helg med allt som hör till!

    Kramar från Sjömarken

    SvaraRadera
  2. Härliga busbilder. Här är vi lite trötta efter bebbenedkomsten.
    pussar

    SvaraRadera
  3. Jaaa, nästa gång vill jag oxå följa med!!!!
    Ellot

    SvaraRadera